Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 03.08.2016. 09:50

(HR) Nabavka opreme i izvođenje radova za rekonstrukciju 35 kV postrojenja u TS 110-35 kV Meterize

Izvor: Official Journal of the European Union, 03.08.2016.

Hrvatska-Zagreb: Oprema za trafostanice

2016/S 148-269123

Poziv na nadmetanje – sektorska nabava

Roba

Direktiva 2004/17/EZ

Odjeljak I.: Naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

HEP – Operator distribucijskog sustava d. o. o.
46830600751
Ulica grada Vukovara 37
Služba(e) za kontakt: HEP – Operator distribucijskog sustava d. o. o., „Elektrodalmacija” Split, Odjel nabave
Na pažnju (osoba za kontakt): mr. sc. Jagoda Bošnjak, dipl.oec.; Tonći Lazarušić, inž. elektr.
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 21439180/+385 21439353
E-pošta: jagoda.bosnjak@hep.hrtonci.lazarusic@hep.hr
Telefaks: +385 21439350

Internetska adresa(e):

Glavna adresa naručitelja: www.hep.hr

Adresa profila kupca: www.hep.hr/ods

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+005-0017123

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za dinamički sustav) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Glavna djelatnost
Električna energija
I.3)Nabava u ime drugih naručitelja
Naručitelj nabavlja u ime drugih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio naručitelj:
Dobava opreme i izvođenje radova za rekonstrukciju 35 kV postrojenja u TS 110-35 kV Meterize.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Roba
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: 2.4.1. Mjesto isporuke opreme i izvođenja radova je TS 110/35/ kV „Meterize”.

NUTS kod HR

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a):
Dobava opreme i izvođenje radova za rekonstrukciju 35 kV postrojenja u TS 110-35 kV Meterize.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

31682540

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Podaci o grupama
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Sukladno troškovniku.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 6 000 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Trajanje u mjesecima: 11 (od sklapanja ugovora)

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
Ponuditelj će, ukoliko će njegova ponuda biti odabrana kao najpovoljnija za sklapanje ugovora o javnoj nabavi, a za slučaj povrede ugovornih obveza, prilikom sklapanja ugovora o javnoj nabavi, a najkasnije u roku od 5 radnih dana dati naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u formi garancije banke, a na iznos od 10 % vrijednosti ugovorene cijene.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
6.2.2. Račune će naručitelj platiti u roku od 60 dana od dana primitka računa na urudžbeni zapisnik naručitelja uplatom na IBAN odabranog ponuditelja odnosno podizvoditelja ako mu je dio ugovora dan u podugovor.
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti:
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: 3.1.1. Nekažnjavanje
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.),zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine, br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12);
c) kazneno djelo terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima kako je definirano u članku 3. Okvirne odluke Vijeća 2002/475/PUP (36) ili poticanje, pomaganje, potpora ili pokušaj počinjenja kaznenog djela, kako je navedeno u članku 4. te Okvirne odluke (članak 57. stavak 1. točka (d) Direktive 2014/24/EU Europskog parlamenta i Vijeća);
d) dječji rad i drugi oblici trgovanja ljudima kako je određeno člankom 2. Direktive 2011/36/EU Europskog parlamenta i Vijeća (38) (članak 57. stavak 1. točka (f) Direktive 2014/24/EU Europskog parlamenta i Vijeća) odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta.
Za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave. Naručitelj može tijekom postupka javne nabave radi provjere okolnosti iz ove točke od tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg ponuditelja ili osobu po zakonu ovlaštenu za zastupanje gospodarskog subjekta zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju. Ako nije u mogućnosti pribaviti navedenu potvrdu, radi provjere gore navedenih okolnosti, naručitelj može od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi važeći:
a) dokument tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije države sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta; ili
b) jednakovrijedni dokument koji izdaje nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje dokument iz kaznene evidencije pod (a); ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ne izdaju dokumenti pod (a) i (b) ili oni ne obuhvaćaju sva kaznena djela navedena u ovoj točki.
3.1.2. Plaćene dospjele porezne obveze i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja.
Za potrebe dokazivanja ovih okolnosti gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti:
a) potvrdu porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave; ili
b) važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta ako se ne izdaje potvrda pod (a); ili
c) ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaju dokumenti pod (a) i (b) Izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaju dokumenti pod (a) i (b).
3.1.3. Lažni podaci
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata navedenih u točkama 3. i 4. ove Dokumentacije za nadmetanje.
U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka navedenih u dokumentima koje su ponuditelji dostavili sukladno točkama 3. i 4. ove Dokumentacije za nadmetanje, naručitelj može radi provjere istinitosti podataka:
1. od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostave izvornike ili ovjerene preslike tih dokumenata; i/ili
2. obratiti se izdavatelju dokumenta i/ili nadležnim tijelima.
3.2.1 Težak profesionalni propust
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave ako je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine računajući do početka postupka javne nabave učinili težak profesionalni propust koji naručitelj može dokazati na bilo koji način.
Težak profesionalni propust je postupanje gospodarskog subjekta u obavljanju svoje profesionalne djelatnosti protivno odgovarajućim propisima, kolektivnim ugovorima pravilima struke ili sklopljenim ugovorima o javnoj nabavi, a koje je takve prirode da čini tog gospodarskog subjekta neprikladnom i nepouzdanom stranom Ugovora o javnoj nabavi koji naručitelj namjerava sklopiti. Težak profesionalni propust kod izvršenja ugovora o javnoj nabavi je takvo postupanje gospodarskog subjekta koji ima kao posljedicu značajne i/ili opetovane nedostatke u izvršenju bitnih zahtjeva iz ugovora koji su doveli do njegova prijevremenog raskida, nastanka štete ili drugih sličnih posljedica. Postojanje teškog profesionalnog propusta dokazuje naručitelj na temelju objektivne procjene okolnosti svakog pojedinog slučaja.
4.1.1 Upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta
Ponuditelj mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta te u tu svrhu dostaviti:
a) odgovarajući izvod iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta; ili
b) ako se dokument pod (a) ne izdaje u državi sjedišta gospodarskog subjekta, Izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Izvod, odnosno izjava ne smiju biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave. U slučaju zajednice ponuditelja, svi članovi zajednice obvezni su pojedinačno dokazati svoju sposobnost iz ove točke.
4.1.2 Ovlaštenje ili članstvo u određenoj organizaciji
Kako bi ponuditelj mogao dokazati da ima pravo izvršiti ugovor ili dio ugovora za ovaj predmet nabave, u ponudi mora dostaviti:
a) dokaz o sposobnosti obavljanja djelatnosti građenja na teritoriju Republike Hrvatske sukladno odredbama Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15).
U tu svrhu ponuditelj u ponudi mora dostaviti Izvod iz sudskog, obrtnog, odnosno odgovarajućeg registra Republike Hrvatske, ukoliko gospodarski subjekt ima sjedište u Republici Hrvatskoj, a iz kojeg je vidljivo da je gospodarski subjekt registriran za djelatnost građenja odnosno za izvođenje pojedinih radova sukladno Zakonu o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15). Ukoliko gospodarski subjekt ima sjedište u drugoj državi ugovornici Europskog gospodarskog prostora ili sa sjedištem u trećoj državi ova sposobnost se dokazuje sukladno odredbama Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15).
Ukoliko je za dio predmeta nabave potrebno određeno ovlaštenje ili je potrebno biti član određene organizacije, svoju sposobnost dokazuje onaj član zajednice ponuditelja koji je u ponudi naveden da će izvršavati taj dio predmeta nabave.
Ukoliko će dio ugovora o javnoj nabavi, za čije izvršenje je potrebno određeno ovlaštenje ili je potrebno biti član određene organizacije, ponuditelj dati u podugovor 1 ili više podizvoditelja, odgovarajuće ovlaštenje/članstvo u organizaciji potrebno je dostaviti za onog podizvoditelja koji je u ponudi naveden da će izvršavati taj dio predmeta nabave. Ponuditelj mora dokazati da posjeduje određeno ovlaštenje ili da je član određene organizacije, koje je potrebno za izvršenje ugovora o javnoj nabavi za predmet nabave u državi njegova sjedišta.
Kako bi mogao izvršiti ugovor ili dio ugovora za predmet nabave, ponuditelj mora dostaviti slijedeće:
a) ispravu o članstvu u Hrvatskoj komori inženjera elektrotehnike, sukladno odredbama iz Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15) kojom ponuditelj dokazuje da raspolaže ovlaštenim inženjerom elektrotehnike za poslove projektiranja, odnosno da je isti upisan u imenik Komore ovlaštenih inženjera elektrotehnike ako je registriran u Republici Hrvatskoj; ili
b) odgovarajući dokument države sjedišta gospodarskog subjekta, ako ponuditelj za izvršenje predmeta nabave u državi sjedišta mora posjedovati ovlaštenje ili biti član određene organizacije.
Ukoliko će dio ugovora o javnoj nabavi, za koji je potrebno određeno ovlaštenje ili je potrebno biti član određene organizacije, ponuditelj dati u podugovor 1 ili više podizvoditelja, traženi dokument potrebno je dostaviti za podizvoditelja.
Ponuditelj mora dokazati da posjeduje određeno ovlaštenje ili da je član određene organizacije, koje je potrebno za izvršenje ugovora za predmet nabave u državi njegova sjedišta.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: 4.2.1. Izjavu o ukupnom prometu gospodarskog subjekta u području koje je obuhvaćeno predmetom nabave
Ponuditelj ovim dokazom sposobnosti mora dokazati da mu je ukupni promet u posljednje dostupne 3 financijske godine, ovisno o datumu osnivanja ili početka obavljanja djelatnosti gospodarskog subjekta, jednak ili veći od 6 000 000 HRK. Izjava o ukupnom prometu mora biti potpisana od strane ovlaštene osobe ponuditelja.
U slučaju ponude zajednice ponuditelja visina ukupnog prometa može se dokazivati kumulativno, zbrajanjem prometa pojedinih članova zajednice ponuditelja, do potrebne minimalne visine prometa određene ovom točkom.
Ako iz opravdanog razloga gospodarski subjekt nije u mogućnosti dostaviti dokument o financijskoj sposobnosti koji je naručitelj tražio ovom točkom, može dokazati financijsku sposobnost bilo kojim drugim dokumentom koji naručitelj smatra prikladnim.
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: 4.3.1. Popis ugovora o isporuci robe
Ponuditelj mora dostaviti popis ugovora o isporuci robe izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini. Popis ugovora sadrži iznos, datum isporuke robe i naziv druge ugovorne strane.
a) Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu ovoga Zakona, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda potpisana ili izdana od naručitelja;
b) Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena.
Ovim dokumentom za dokazivanje sposobnosti ponuditelj mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini uredno izvršio ugovore za isporuku i ugradnju opreme transformatorskih stanica minimalnog naponskog nivoa X/35 kV ili slične robe kao predmet nabave u vrijednosti jednakoj ili većoj od 6 000 000 HRK.
4.3.2. Uzorci, opisi i/ili fotografije proizvoda čija se autentičnost na zahtjev Naručitelja mora potvrditi
a) Popunjene tablice tehničkih podataka za 35 kV SN blokove, istosmjernog i izmjeničnog razvoda iz poglavlja IX (Tehnička specifikacija);
b) Katalog s detaljnim prikazom nuđene robe i opisom tehničkih karakteristika s pripadajućim shemama, mjernim skicama i drugim detaljima, za ponuđenu opremu pod rednim brojevima A.3.1.1., A.3.1.2., A.3.1.3., A.3.1.4., A.3.1.5.. (sklopni blokovi 35 kV postrojenja – primarni dio), A.3.2.1.1., A.3.2.2.1., A.3.2.3.1., A.3.2.4.1., A.3.2.5.1. (sklopni blokovi 35 kV postrojenja – sekundarni dio) te za opremu pod rednim brojem A.3.10.2.1., A.3.10.4.1., A.3.10.5.1., A.3.10.6.1. (izmjenični razvod) A.3.11.2.2., A.3.11.5.1. (istosmjerni razvod), a čija se istinitost na eventualni zahtjev naručitelja mora dokazati sukladno članku 72. stavku 3 točki 6. Zakona o javnoj nabavi.
4.3.3. Potvrde koje izdaju nadležni instituti ili priznata tijela za kontrolu kvalitete o sukladnosti proizvoda s točno određenim specifikacijama ili normama na koje se upućuje
Potvrdu o provedenim tipskim ispitivanjima ili Certifikat o ocjenjivanju sukladnosti ili Potvrdu o nostrifikaciji tipskih ispitivanja (ukoliko ispitivanja nisu rađena u EU) za ponuđenu opremu pod rednim brojevima A.3.1.1., A.3.1.2., A.3.1.3., A.3.1.4., A.3.1.5. (sklopni blokovi 35 kV postrojenja – primarni dio), A.3.2.1.1., A.3.2.2.1., A.3.2.3.1., A.3.2.4.1., A.3.2.5.1. (sklopni blokovi 35 kV postrojenja – sekundarni dio) te za opremu pod rednim brojem A.3.10.2.1., A.3.10.4.1., A.3.10.5.1., A.3.10.6.1. (izmjenični razvod) A.3.11.2.2., A.3.11.5.1. (istosmjerni razvod).
4.3.4. Obrazovne i stručne kvalifikacije pružatelja usluge i/ili osoba njegova voditeljskog kadra, a posebice osobe ili osoba odgovornih za pružanje usluga
Ponuditelj mora dostaviti popis tehničkih stručnjaka koji će biti angažirani na poslovima koje su predmet ovog postupka javne nabave.
Ponuditelj ovim popisom mora dokazati da raspolaže s:
a) najmanje 1 ovlaštenim inženjerom elektrotehnike;
b) najmanje 1 inženjerom elektrotehnike sa položenim stručnim ispitom;
c) najmanje 1 inženjerom građevinarstva sa položenim stručnim ispitom.
Navedene osobe moraju ispunjavati uvjete u skladu sa odredbama iz Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15), te u tu svrhu mora dostaviti:
a) Potvrdu o upisu u Imenik ovlaštenih inženjera elektrotehnike.
4.4. Europska jedinstvena dokumentacija o nabavi
Umjesto dokumenata navedenih u točki 3. DZN-a kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje obvezni razlozi isključenja te umjesto dokumenata navedenih u točki 4. DZN-a kojima ponuditelj dokazuje sposobnost, ponuditelj može predati u ponudi popunjen obrazac „Prilog IV: Standardni obrazac za Europsku jedinstvenu dokumentaciju o nabavi (ESPD)” koji se nalazi u dijelu B ovog DZN-a.
Ukoliko predaje ESPD obrazac, gospodarski subjekt ga mora isprintati, potpisati te ga skenirati i učitati kao zaseban dokument prilikom predavanja svoje ponude. Ukoliko ponudu podnosi zajednica ponuditelja, ESPD obrazac obvezni su dostaviti svi članovi Zajednice ponuditelja na način propisan u ovoj točki.
Ukoliko će dio ugovora o javnoj nabavi ponuditelj dati u podugovor 1 ili više podizvoditelja, ESPD obrazac obvezno se dostavlja i za podizvoditelje na način propisan u ovoj točki u dijelu koji se odnosi na nepostojanje obveznih razloga isključenja navedenih u točki 3. DZN-a.
U slučaju da se ponuditelj koji dostavlja ESPD obrazac oslanja na sposobnost drugog gospodarskog subjekta, za navedenog gospodarskog subjekta ponuditelj je dužan dostaviti ESPD obrazac ispunjen na način propisan ovom točkom u dijelu koji se odnosi na nepostojanje obveznih razloga isključenja navedenih u točki 3. DZN-a, te kojima se dokazuje tehnička sposobnost (ovisno na što se ponuditelj u postupku nabave oslanja).
Sukladno članku 95. Zakona o javnoj nabavi, ukoliko je najpovoljniji ponuditelj u ponudi dostavio ESPD obrazac od njega će naručitelj, prije donošenja Odluke o odabiru zatražiti dostavu izvornika ili ovjerenih preslika dokumenata propisanih točkama 3. i 4. DZN-a.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio naručitelj:
4013-V-4/16
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije (osim za DSN)
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
12.9.2016 - 09:00
IV.3.5)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.6)Rok valjanosti ponude
danima: 150 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.3.7)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 12.9.2016 - 9:00

Mjesto

a) Javno otvaranje ponuda započinje dana 12.9.2016. u 9:00 sati na adresi HEP – Operator distribucijskog sustava, Elektrodalmacija Split, Poljička cesta 73, soba 502, istodobno s istekom roka za dostavu ponuda 12.9.2016. u 9:00 sati.

 

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci:
Ponuditelj je u sklopu svoje ponude dužan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude na iznos od 300 000 HRK u formi garancije banke ili novčanog pologa.
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe
Detaljnji podaci o roku(ovima) za podnošenje žalbe: 6.11.1. Rok za podnošenje žalbe je 10 dana od dana:
i. objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje te dodatne dokumentacije ako postoji;
ii. objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
iii. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezano za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda; i
iv. primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, odnosno razloge poništenja.
6.11.2. Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, na adresu Koturaška cesta 43/IV, HR-10000 Zagreb, Republika Hrvatska;
6.11.3. Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i naručitelju na dokaziv način.
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
29.7.2016

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: